Doszły nasiona z Etsy

Jakiś czas temu zamówiłam nasiona 2 roślin. Mimosa pudica i Acmella oleracea. Zwłaszcza ta druga nie jest tak łatwo dostępna, dlatego zamawiałam je przez stronke Etsy.com, gdyż jedynie tam je znałazam. Mimosę może znacie, nazywana jest też sensitive plant czyli wrażliwa roślinka. Przy dotyku jej listki składają sią i wygląda to fenomenalnie.

mimosa

Bardzo zależało mi na nasionkach Acmella oleracea bo jej liście można żuć w celu oczyszczenia jamy ustnej. Napisze o niej jeszcze za jakiś czas. Jutro zabieram się za organizację doniczek i przygotowanie odpowiedniej ziemi. Teraz czytam i robię notatki, żeby wiedzieć jak o nią dbać. Część nasion wysieję w domu, zobacze jak będą się zachowywać na parapecie. Zostawię jednak wiekszość z nich, żeby posiać je na zewnatrz, jak tylko zrobi sie trochę cieplej.

nasiona

Już nie mogę doczekać się wiosny. Całe szczęście luty się kończy. Słoneczko świeci coraz mocnej. To dobry znak, żeby niedługo rozpocząć pracę w ogrodzie. Trzeba wszystko przygotować do sezonu i posprzątać po zimie. Kupiłam już nasiona warzyw i ziół, mam też część z zeszłego roku. Jeszcze zastanawiam się jakie kwiaty zasiać. Wiem, że napewno będzie lawenda.

Wiosno! Przychodź szybciutko bo mnie już nosi, żeby popracować na działce.

Skomentuj

