Nowy aparat fotograficzny

Dzisiejszy dzień poświęciłam na naukę obsługi programu Sony Vegas. Niedawno kupiłam lepszy aparat fotograficzny i robie dużo więcej zdjęć i kręcę więcej filmików. Wcześniej używałam kompaktowych aparatów cyfrowych lub telefonu. Teraz mam cyfrową lustrzankę Canon EOS 70D. Robienie zdjęć sprawia mi dużo przyjemności. Od zawsze marzył mi się taki aparat, żebym mogła uwieczniać te wszystkie kwiatki i roślinki, nie zapomnając o zdjęciach moich potraw i wynalazków kulinarnych. Wiadomo, że telefonem też można, ale zdjęcia z dobrego aparatu naprawde wychodzą ładniejsze. Od razu widać różnicę, nie trzeba być specjalistą.

CanonEOS70D

Szybkie zakupy, szybki obiad i chciałam z powrotem zasiąść do komputera, ale trzeba ogarnąć mieszkanie, pozmywać gary i takie tam nudy. Do nauki obsługi programu Sony Vegas powrócę w piątek. Jutro czeka mnie długi dzień w pracy.

Pozdrawiam,

Ania (Sweetfairy)

PS. Myślę nad nowym wyglądem bloga. Jeżeli znajdę jutro trochę czasu to może się tu trochę pozmieniać.

3 uwagi do wpisu “Nowy aparat fotograficzny

Skomentuj

