Deser owocowy z mlekiem bananowym

Deser zainspirowany przepisem na blogu Ewy (http://surowadieta.blogspot.com/2012/02/deser-lub-sniadanie.html), ale w mojej wersji.. baaaardzo pyszny dlatego chce się podzielić tym przepisem..

Skłdaniki dla 1 osoby:

2 banany

pół jabłka

garstka malin ( ja użyłam mrożonych)

cynamon

woda

Jednego banana wrzucamy do blendera ze szczyptą cynamonu i odrobiną wody, miksujemy i powstaje melko bananowe. Drugiego banana kroimy w talarki, a  jabłko w  grubą kostkę. Do szklanki wkładamy owoce, zalewamy mlekiem bananowym i gotowe🙂

Można użyć dowolnych owoców, robiłam też takie deserki z winogronami i jagodami. Wszystkie wyszły przepyszne. Do mleka można dodać kakao lub karob, ale ja osobiście lubię z cynamonem.

2 uwagi do wpisu “Deser owocowy z mlekiem bananowym

Skomentuj

